tankar...

Har haft en rätt så tuff dag, så det är skönt att få skriva av sig lite.. Det är så jävla jobbigt vissa dagar att bo här nere i varberg, långt ifrån min familj och mina vänner, visst har jag vänner här och dessutom är dem helt fantastiska. Men jag vill bara hem. Hem till mitt saknade Härryda. Jag vet att någonstans kommer jag inte ångra mig att jag flyttade tillslut, även fast jag känner så just nu, och gjort många andra gånger och kommer defentivit göra fler gånger. Försöker tänka hela tiden att det är dessa tre åren som gäller, sen är det över så det är lika bra att göra det bästa av allt nu, men det är så jävla svårt bara.

Jag klarar inte skolan, så det gör det inte heller bättre precis. Allt känns så långt ifrån bara och jag orkar inte kämpa för att ta mig dit. Ridningen går bättre iallfall, och det är jävligt posetivt. Jag känner mig säker igen, jag vet vad jag gör och jag vet varför jag gör det. Jag har otroliga vänner som peppar mig och finns där som stöd för mig, och det är jag evigt tacksam för.
Innerst inne älskar jag att bo här nere, alla vänner och hästarna. Det vet jag. Men jag får det inte att fungera, jag dras åt två håll hela tiden. Ena biten av mig vill vara kvar här nere och andra vill hem till härryda. Det är så grymt jobbigt bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0