Står helt utanför det som jag mår dåligt av.

Jag mår så jävla bra just nu! Ridningen går bra och solen skiner!
Ett vardagsbyte var precis det jag behövde, komma bort från hålan Varberg och alla tankar o problem som det innefattar. Inne på andra veckan ifrån Varberg och har lite mer än två veckor kvar tills jag ska tillbaka dit igen. Sen är det ungefär 9 veckor till sommarlovet, vilket är perfekt!

Har blivit mycket mer posetiv till ridningen, även om hoppningen fortfarande inte fungerar och går skit har jag ändå fått tillbaka allt det andra. Jag ska klara detta!
Jag vet faktiskt inte vad jag mer ska skriva, förutom att nu är jag riktigt jävla lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0