Livet leker!

Vad finns det att skriva egentligen? Livet är bra just nu! Saknar inte SRG för fem öre, bara några av mina underbara tjejer. Gååår super bra här nere i Onsala och denna veckan har jag ridit Tintin och Holly. Och gud vad nöjd jag var med Tintin efter ridpasset! Hade gått och surat hela dagen över att behöva rida han, så går han klockrent! Krävdes dock sporrar, spö och en graman för det men känslan var underbar! Nej dagarna flyter på och vädret har varit helt underbart, iallfall idag, så sjukt skönt att slippa sitta i bakom en skolbänk.

Återkommer när jag faktiskt har något att skriva, nu blir det att duscha och dra ut på äventyr! Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0