Framtiden erbjuder nåt finare

Har haft fullt upp det senaste så har inte blivit speciellt mycket bloggande, som ni kanske märkt? Iallfall så har jag varit nere på Ínomhus Sm i Flyinge hela helgen och var rätt trött efter det om man säger så. Men kul var det iallfall. Det är så mycket som ska göras hela tiden så man hinner sällan tänka på annat, vilket var exakt det jag behövde efter förra veckans hoppträning som totalt sänkte mig.

Åkte ner till varberg i tisdags morse och som vanligt var det hoppträning på tisdagar men jag valde att stå på marken, inte för att jag är rädd för att åka av eller hopprädd. Utan för att jag inte vet vad jag ska förändra till det bättre så det faktiskt fungerar, och tränarna är inte till stor hjälp! Hopptränaren föreslog att jag byter häst, men det tänker jag då inte göra! Det är ingen lösning på mitt problem utan jag flyr undan felet, vilket är att jag inte är duktig nog ännu. Så efter praktiken och påsklovet tänker jag köra igång igen och förhoppningsvis kommer det gå bättre. Funkar det inte tillslut, ja då har jag iallfall försökt.
Jag och Madde drog även in till kungsmässan en stund efter skolan, var så himla fint väder! Gick runt och hade det trevligt och shoppade lite. Så otroligt skönt att få komma ut lite! Efteråt drog hon hem till frillesås för att spendera natten där och jag åkte till varberg och sov hos Clara & Linnea.

Hur det än känns här i mörkret får jag inte blicka ner nu
Och jag måste tro på framtiden
För jag vet att efter regnet kommer solens strålar fram
Och jag vet att allt blir bra igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0