Hellre hatad för den jag är, än älskad för något jag inte är.

Dagens ungdomar glider runt på en sån låg sandlådenivå så detta är fan sjukt. I vilket sjukt huvud är det okej att prata skit och tycka illa om mig för att jag är på ett visst sätt? Jag har mina åsikter och tänker därför inte rätta mig efter vad någon säger till mig. Vi bor i ett land med yttrandefrihet, vilket betyder att varje människa i detta land har rätten att uttrycka och föra fram sina åsikter, sålänge de inte är kränkande. Vilka mina faktiskt inte är. Att jag upplever min skola (dvs lärare) som orättvisa och att jag säger att jag inte trivs här är absolut inte personligt mot några utav de människor som faktiskt har problem med det. Folk nuförtiden behöver relaxa, för fan släpp loss och glid på en räkmacka. Jag orkar inte haka upp mig på "den gjorde det och den sa det" längre, jag lever mitt liv just nu, vilket är fett najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0