Vår & Sommar 2011!

Man borde tro att allting blir så himla mycket bättre när sommaren är påväg och våren nästan är här.
Men inte det nej! Så många minnen som kommer tillbaka och alla tankarna på de människor jag förlorat.
Vad hände? Visst att jag har sabbat mycket, men jag är inte heller långsint. Gamla tjejgänget och alla heltokiga fester, vad gick snett? Och alla andra, som jag inte tänker ta upp här. Mitt liv har förändrats enormt på ett år och året 2011 är helt oförglömligt! Både på gott och ont. Men jag hade inte heller gjort något ogjort, så det är väl bara att se fram emot detta året och försöka göra det bättre. Hur det nu ska gå...?

Bjuder på några få utvalda bilder ifrån sommaren 2011.

Dem säger att Frullen är dagens viktigaste måltid, och det tackar vi inte nej till!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0