Beslutångest

Vissa dagar bara avskyr jag min skola, så extremt mycket.
Hade jag fått välja gymnasium nu, hade jag aldrig ens funderat på att välja Srg.
Dem överdriver sjukt mycket med att denna skolan är så jävla bra och allt, men inte fan är den det.
Lärarna är sura bitterfittor som trycker ner ens självförtroende men som inte ens är mycket bättre själva.
Det är ingen planering eller kommunikation överhuvudtaget.
En riktig jävla B-skola!
Funderar på att sluta till sommaren, men pallar man verkligen börja nytt gymnasium och behöva gå om?
Då har liksom detta året varit bortslängt. Hade kunnat jobba och leva gott eller bara legat hemma och chillat med vänner. Ååååh beslutsångest så det står härliga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0